Full rulle

Hej hopp!

Haha nu har jag satt på datorn. Om jag ska vara härlig har jag inte haft "tid" att sätta mig fören nu. Vaknade runt 11 och hoppade direkt in i duschen för att göra mig i åning. Sen cyklade jag till Anna. Vi badade (KALLT!!),spelade kort,tittade på tv och va på maxi för att kolla på present till hennes mamma. Hon köpte lite grejer och för mig blev det lite godis och ett par trosor;) Vi va med varandra till 20.00 då jag cyklade hem och åt och tittade lite på tv och nu sitter jag då här:) Hahah nu fattar ni varför så sen update eller hur?? Bra;)

Men tyvärr lär det inte bli bättre på update på dem senaste dagarna framöver heller för imån ska jag och några från min släkt till torskogslott och bo där en natt för att fira min mormors födelsedag. Men jag ska hinna med lite snabb update imån innan vi åker hoppas jag.

Ja vet tråkigt bajs inlägg utan bild och så;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0