Back on track!

Hejsan!
Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja blogga igen! Det är därför jag har haft så lång frånvaro från bloggandet för jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Men jag saknar det lite så jag bestämde för att göra ett SISTA försök. (Ja vet jag har sagt det förr)

Men vad har jag gjort den senaste månaden. Varit på Mallorca,varit med kompisar,shoppat (massor),stan,utflyckter och massa annat.Det lär nog komma upp lite bilder från den tiden som jag inte har bloggat, i dagarna som kommer. Men jag ska också ta i tu med bloggdesignen för den är i lite fel Årstid eller vad säger ni? Så jag har mycket att göra!!

Men designen lär kanske inte vara klar imån för då ska jag på outlet för första gången:)För min pappa och brorsa var i Usa under tiden som mamma och jag var i Spanien. Så när dem var i Usa var dom ju så klart på en jätte stor outlet utanför New york. Men tyvärr så hade dom fullt upp att köpa saker till sig själva så dem glömde att köpa lite saker till mig. Men jag fick i alla fall två par converse och tre t-shirtar.Men då blev mamma och jag lite inspererade så i mån så ska vi då på freeport outleten vid kungsbacka. De har i för sig inte alls lika många affärer men det är alltid något. Så jag hoppas att jag hittar några fynd i morgon:)

Men det blir nog lite bloggning på eftermiddagen:)

Så vi hörs<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0