rofågel!

Haha omg jag drömde typ världens sjukaste dröm i natt!!!Jag kan inte fatta hur drömmarna kan bli så konstiga. Är det någon proffesor som kan förklara det för mig varför hjärnan tar fram det mest sjukaste och pinsamaste minnerna och sen skapar en dröm av det??XD

I dag så skiner solen så jag tror det blir en dag i solstolen med en bok. Men kanske också en del dator i för sig;)
Aja ska gå och klä på mig något vacker nu!


För några dagar sedan när jag satt och åt lunch så råkade jag se att det satt en rofågel i våran trädgård. Så så snabbt som jag kunde så tog jag fram kameran och tog en bild. Så tyvärr är inte kvaliten bäst för jag var tvungen att ta genom fönstret för att inte skrämma den. Men visst är det coolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0