Skåne

Morsning korsning!

Har precis klämt i mig massa skaldjur:D Några kompisar till pappa är på besök hemma hos oss och det är så kul för dom pratar skånska. Och för er som inte vet det så bodde jag i skåne tills jag var tre år. Så det är så härligt att höra skånska igen:) Det är en cool dialekt tycker jag!!!

Annars idag så har jag mest slappat tills kl halv två så åkte jag och mötte upp Elsa så att jag kunde få mina new body grejer. Det slutade med att vi snackade i en timme. Båda vi två var väl lite smått utråckade så det var kul att prata lite. Fast sen när jag kom hem fick jag världens huvudvärk men nu efter middagen är det mycket bättre!!

BTW. Vad är det för pissigt väder vi har i Göteborg och i mesta delen av hela Sverige? Ska inte detta vara sommar? Fast i för sig är det väl skönt att ha en anledning att vara hemmaXD

Ska nog titta på film nu!

Adios amigos! Va det rätt? Hoppas det man har ju liksom inte spanska som b-språk;)

Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad gott med skaldjur :D Inte alls kul med regn.

2010-07-29 @ 20:37:34
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0