Tidsfördrivnings tips!

Hade tråkigt förut så då tog jag fram plattången och massa sprej och klämmer och så började jag exprementera!! Tillslut kom jag på ett sett hur man kunde locka håret med plattång. Det är ju väldigt bra att kunna i fall man inte har någon locktång som jag har:D Det blev faktisk helt okej tycker jag för att vara första gången. Om jag övan nån gång mer så kan det nog bli en snygg partylook:D Så det rekomenderar jag att om ni har tråkigt någon gång ta fram plattången ev.locktången och exprementera!! Ni blir nog förvånade hur fint det endå blir;)


                     
                                                Här är resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0